Termeni și Condiții de Retur al produselor vandute online de DMF Total Climatizare
- Perioada de Retur
○ Produsele pot fi returnate în termen de 14 de zile calendaristice de la data la care Cumpărătorul a intrat in posesia fizică a produselor, conform ordonanței de urgență nr.34/2014
- Condiții de Eligibilitate
Pentru ca un retur sa fie acceptat, condițiile de mai jos trebuie îndeplinite simultan:
○ Produsele sa fie cumpărate online
○ Produsele trebuie să fie în aceeași stare în care au fost primite, cu toate etichetele și ambalajul original
○ Produsele nu trebuie să fie utilizate, montate sau deteriorate în niciun fel
○ Trebuie să aveți dovada achiziției (factură, chitanță sau email de confirmare)
- Produse Neeligibile pentru Retur
○ Produse care nu au fost comandate online
○ Produse personalizate sau făcute la comandă
○ Produse care nu pot fi returnate din motive de igienă (ex. filtre de aer desigilate)
○ Serviciile sau contractele de prestari de servicii, dupa prestarea completa a serviciilor
○ Produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid
○ Etichetele de identificare sunt deteriorate sau lipsesc
- Procesul de Retur
○ Pentru a iniția un retur, vă rugăm să ne contactați la dmf.total.climatizare@gmail.com sau 0734 183 665
○ Vom oferi instrucțiuni detaliate privind modalitatea de returnare a produsului.
○ Vă rugăm să ambalați produsul în mod corespunzător pentru a preveni deteriorarea în timpul transportului.
- Costuri de Returnare
○ Clientul este responsabil pentru costurile de transport asociate returnării produsului
○ În cazul în care returul este cauzat de o eroare din partea noastră (ex. produs greșit sau defect), vom acoperi costurile de transport
- Rambursări
○ Odată ce produsul returnat este recepționat și inspectat, vă vom notifica prin email despre aprobarea sau respingerea cererii de rambursare.
○ Dacă returul este aprobat, rambursarea va fi procesată și vom transfera suma în contul dumneavoastră bancar, in termen de 14 zile calendaristice de la data confirmării de către DMF Total Climatizare SRL a eligibilității rambursului
○ În cazul în care produsele returnate prezintă lista de componente incompletă, urme de uzură, filtre uzate, zgârieturi, lovituri, șocuri electrice, accesorii lipsă, certificate de garanție lipsă, ne rezervam dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o suma din valoarea produsului, sumă ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse
- Schimburi
○ Dacă doriți să schimbați un produs cu altul, vă rugăm să urmați procesul de retur menționat mai sus și să plasați o nouă comandă pentru produsul dorit. Dacă prețul noului produs este diferit de al produsului inițial, diferența de preț va fi achitată sau returnată, după caz.
- Produse Defecte sau Deteriorate
○ Dacă ați primit un produs defect sau deteriorat, vă rugăm să ne contactați imediat pentru a rezolva situația cât mai rapid posibil.
Vă mulțumim pentru că ați ales DMF Total Climatizare și ne dorim să vă oferim o experiență de cumpărături excelentă!
Echipa DMF Total Climatizare